شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات وب سایت سایان سیستم

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی سایان سیستم به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت سایان سیستم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایان سیستم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سایان سیستم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایان سیستم می کند.

همچنین از آنجا که سایان سیستم یک وب‌سایت فروش فایل وخرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاها و فایل ها

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط سایان سیستم عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با سایان سیستم همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت سایان سیستم عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط سایان سیستم بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده سایان سیستم است.

– خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش ، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور نمایند.
– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) ، ارسال خواهند شد.
– 1 روز کاری ، مدت زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار سایان سیستم توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه سایان سیستم است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.

نحوه پرداخت محصولات در سایان سیستم به این صورت است که فایل هایی که به صورت دانلودی میباشد توسط درگاه پرداخت زرین پال روی سایت انجام میشود و کالا ها به صورت پرداخت کارت به کارت به شماره 9429 3073 3378 6104 نزد بانک ملت و یا واریز به شماره حساب 0110318203006 نزد بانک ملی به نام زهرا السادات منصوری، مدیر سایت می باشد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سایان سیستم استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سایان سیستم ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سایان سیستم به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در قسمت تماس با ما ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سایت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

توجه داشته باشید که راه های ارتباطی سایان سیستم با مشتریان فقط از طریق شماره تماس 09134549550 و شبکه های اجتماعی واتس اپ به شماره 09140715220 بوده و سایان سیستم از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سایان سیستم ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سایان سیستم است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به شمارهواتس اپ ویا به شماره 09134549550 اطلاع دهید.

سرویس مهلت تست 7 روزه سایان سیستم

در راستای مشتری مداری جهت خرید فایل ها در صورتی که فایل به هرگونه ای اشتباه خریداری شده بود و ارتباطی با مشکل بوجود آمده در دستگاه را نداشت، بعد از بررسی کارشناسان ما تا 7 روز پس از خرید ، دارای فرصت بازگشت 50 درصد از مبلغ پرداختی به حساب مشتری میباشد . زیرا فایل هایی که به صورت دانلودی میباشد غیر قابل برگشت محصول می باشد.

درخصوص خرید محصولات و دستگاه ها هم لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سایان سیستم کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود .

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه سایان سیستم، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط سایان سیستم دریافت نشود و یا پلمپ دستگاه باز شده باشد (در صورت مرجوع به علت انصراف از خرید) امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سایان سیستم به اتمام برسد، و سایان سیستم امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

محتوا

سایان سیستم نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است سایان سیستم تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط سایان سیستم دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در سایان سیستم مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

«با نهایت احترام به کاربران و آرزوی بهترین خدمات وسرویس دهی»