شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات وب سایت سایان سیستم
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی سایان سیستم به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت سایان سیستم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای سایان سیستم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای سایان سیستم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایان سیستم می کند.
همچنین از آنجا که سایان سیستم یک وبسایت فروش فایل وخرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
تعریف فروشنده و شرایط کالاها و فایل ها
محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط سایان سیستم عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با سایان سیستم همکاری میکنند و محصولات خود را بهواسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وبسایت سایان سیستم عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشندهها توسط سایان سیستم بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود.
– مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده سایان سیستم است.
– خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش ، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور نمایند.
– سفارشهایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلامشده در سایت) ، ارسال خواهند شد.
– 1 روز کاری ، مدت زمان آمادهسازی و ارسال کالا به انبار سایان سیستم توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه سایان سیستم است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده میگیرد.
نحوه پرداخت محصولات در سایان سیستم به این صورت است که فایل هایی که به صورت دانلودی میباشد و کالا های فیزیکی که نیاز به ارسال دارند توسط درگاه پرداخت زرین پال روی سایت انجام میشود .
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات سایان سیستم استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به سایان سیستم ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که سایان سیستم به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در قسمت تماس با ما ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای سایت از طریق آنها صورت میگیرد.
توجه داشته باشید که راه های ارتباطی سایان سیستم با مشتریان فقط از طریق شماره تماس 09134549550 و شبکه های اجتماعی واتس اپ به شماره 09140715220 بوده و سایان سیستم از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال میکند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سایان سیستم ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سایان سیستم است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به شماره واتس اپ ویا به شماره 09134549550 اطلاع دهید.
سرویس مهلت تست 7 روزه سایان سیستم
در راستای مشتری مداری جهت خرید فایل ها در صورتی که فایل به هرگونه ای اشتباه خریداری شده بود و ارتباطی با مشکل بوجود آمده در دستگاه را نداشت، بعد از بررسی کارشناسان ما تا 7 روز پس از خرید ، دارای فرصت بازگشت 50 درصد از مبلغ پرداختی به حساب مشتری میباشد . زیرا فایل هایی که به صورت دانلودی میباشد غیر قابل برگشت محصول می باشد.
درخصوص خرید محصولات و دستگاه ها هم لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سایان سیستم کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود .
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه سایان سیستم، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط سایان سیستم دریافت نشود و یا پلمپ دستگاه باز شده باشد (در صورت مرجوع به علت انصراف از خرید) امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سایان سیستم به اتمام برسد، و سایان سیستم امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
محتوا
سایان سیستم نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است سایان سیستم تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط سایان سیستم دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در سایان سیستم مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.
ارسال کالا ها
ارسال هر گونه کالای فیزیکی در وب سایت سایان سیستم به صورت پس پرداخت میباشد و فروشگاه سایان سیستم بابت ارسال کالا هیچگونه وجهی از مشتری دریافت نمیکند و پس از رسیدن کالا به دست مشتری هزینه ارسال آن را پرداخت میکند.لذا نحوه ارسال کالا ها بنا به شرایط آن (ابعاد محصول و … ) توسط مسئول ارسال کالا مشخص میشود.